Värsta coola forsmarks skola!

I helgen var det Linköping som gällde och inte mindre än en gask (Härdsmältan) med de kära Forsmarkarna. Folk man inte sett på 1,5, 2,5 och vissa 3,5 år och det var verkligen som gamla goda tider! Jag var riktigt glad att få träffa vissa och bara minnas den bästa stunden i mitt liv jag har haft hitills!

Tack alla ni som gjorde det värt att åka ner och fick mig att ha en underbar helg som sent kommer glömmas!

Nu är jag tillbaka i Uppsala och det "gammla" vanliga händer... snart vill jag att livet ska få ett lyft och att någonting lyckligt händer mig. Vi får se det kanske blir tidigare än tänkt.


Dagens Låt: Rise Against - Hero of war (den med känslostarka låt jag har hört på länge!!)

Dagens Klipp: Big asses is the sheit!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0