Softpotatis!

Nu är tentan skriven och jag har haft det underbart på Phyllebo samtidigt som livet börjar styra upp sig igen. Det känns som om jag lyckas hålla mitt humör på en jämn nivå så kommer det här gå galant! Men som sagt psyket måste vara på topp 24/7

Manchester derby just nu också... jag är inte den som är den men domaren i matchen är ju usel, det känns som om det är han och inte spelarna som kommer avgöra matchen!

Jag är lycklig men kan bli lyckligare i helgen när jag åker till linköping på sittning med forsmarkare :) det är ju för underbart

Dagens Låt: Weatus - Teenage dirtbag

Dagens Klipp: Det har alltid varit min dröm och vara grym på handskuggor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0