365

Hejsan!

Har nu flyttat in på Phyllebo (Värmland nations studentkorridorer) och jag börjar sakta men säker känna mig som hemma här. Förvisso har inte nationen öppnat och skolan börjat så det känns inte riktigt som allt har dragit igång men jag hoppas på att denna termin kommer gå minst lika bra om inte bättre än den förra :)

Min lillebror Shayan har startat en ny blogg som handlar om att han lägger upp ett album om dagen i 365 dagar för att folk ska få lite upplysningar om bra album. Bloggen heter som den bör "365 album du borde höra"
Kolla gärna in den: http://365album.wordpress.com/

Dagens låt: Lykke li - Possibility

Dagens klipp: Det här kan man göra om man har det tråkigt på jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0