Humörsvägningar

Tjenamors bloggen!

Till alla ni läsare... har ni tänkt på när ni sitter hemma och inte gör så mycket och tänker på allt det bra som skall hände till veckan och det bara sprudlar glädje i blodet och pirrar lite i magen. Och sen de dagarna ni bara tänker på allt jobb, skola, stress osv som ni har och göra och det blir bara en massa ångest!?

Jag känner mig på den glada sidan just nu faktiskt! Reccegask imorgon, United i helgen och repa med bandet, kanske t.om får spela i matchen i helgen också.

Och varje gång som denna ångest som jag pratade om förrut kommer fram så blundar jag hårt och försöker bara lugna ner mig och tänka på allt positivt som kommer sen.

Dagens låt: Mika - We are golden

Dagens klipp: Läktarmagi av högsta klass! där vill man vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0