Gasque

Baksmälla vs. Pedram 1-0

Det var reccegasque igår och jag hade det underbart trevligt! spenderade ungefär 500 kr igår (som är väldigt mycket på en nation) och frågan är då vad i h*lvete jag spenderade pengarna på...eller iofs det var ju på alkohol såklart men att jag drack så mycket hade jag ingen aning om.

Klubba i kostym kan vara väldigt varmt men man ser så jädrans het ut alltså. Med andra ord var det en lyckad kväll ;)

Bakis dag idag med en massa fotboll på teve. kändes gött att bara ligga hemma och slappa och inte tänka på en massa plugg eller dyl.

Dagens Låt: Coldplay - Life in technicolor

Dagens Klipp: En massa målgester jag ska göra i framtiden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0