Dummare och tröttare

Satt och kollade på en gammal klassiker (Dum & Dummare) nyligen och anledningen varför jag kollade på den var att det hade kommit upp en artikel om Anna Anka på aftonbladet och jag brukar inte läsa just sådana artiklar men av någon konstig anledning så gjorde jag det. Hon var tydligen med i den filmen som en bikinitjej (10 sekunder sammanlagt). Den filmen är en riktig kultfilm, Alla komedi filmer som har kommit efter 1994 är alla inspererade av Dum & Dummare! Senast jag såg den var jag kanske 11-12 år och förstod inte allt, men nu när jag har sett den igen så är jag förbryllad! MÄSTERVERK!

Har varit vaken allt för länge de två senaste dagarna för att 1. efterfester med rätt folk kan pågå riktigt länge 2. jobb i disken på en 02 uthyrning kan också pågå jädrigt länge!

Dagens Låt: Angels & Airwaves - The Adventure

Dagens Klipp: Kool-Aid mannen är bannemej skrämmande




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0