Sovmorgon! ^^

Det är så underbart med sovmornar ibland!...eller kanske jämt... Börjar 13.15 idag och imorgon dessutom.

Jobbade i disken på uthyrning igår till 02 så det känns rätt så gött att inte behöva vakna så tidigt dagen efter. Sen har jag bara laborationer i skolan idag och imorgon så man behöver inte bli så uttråkad när man sitter i en föreläsnings sal.

Imorgon är det Tårtmiddag med min käre Pao! Ska bli kul och träffa henne och de andra Forsmarkarna som också kommer dit!!

Shoppat för 2000 kr denna vecka...inte min stil riktigt men jag var verkligen sugen!

1 par Chinos
1 par Jeans
1 sweater
1 sweatshirt
1 par skor
1 väst-tröja

SWEET

Dagens låt: Tom Jones - She's a lady

Dagens klipp:
Kan man vara så dålig???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0