Vad gör man!?

Tjenis!

Det blev en mycket bra och rolig helg med fest/jobb i disken med Nisse och fotbollslir, filmtajm och en hel del SCRUBS

Har nu sett klart s8 och det var epic! den slutar som om hela serien skulle läggas ned och jag var nästan förstörd tills jag insåg att de kör en säsong till och då blev jag genast lite gladare!

Vad gör man när man har så starka känslor men vill bara blockera dem och få dem att försvinna men gång efter gång så kommer de tillbaka och det bara gör en så svag och känslomässigt instabil!? Händer mig gång på gång och jag tycks aldrig få det att funka... damn you feelings!!

Dagens låt: Obadiah Parker - Hey ya

Dagens Klipp: Han är en riktig komiker den där Måns ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0