Frustrerad

Jag är så frustrerad att jag nästan inte orkar blogga....

  • DOMMARJ*VELN i Chelsea vs. United matchen som förstörde matchen total!!!
  • Tentan som var den svåraste jag någonsin skrivit!!, De ställde frågor som var helt orelevanta, så otroligt dåligt
  • Vaccinet som gav mig biverkningar på en gång!!
  • Baksidan lår muskeln som fick sig en sträckning igår
  • Tentan som kommer nu på fredag
  • Djurgården som inte åkte ur allsvenskan
  • AIK som vann dubbeln
  • Livets alla problem
  • Krig och svält i världen
Jag kan göra listan otroligt lång....men vad gör de...får fortsätta vara miserabel ett tag till bara...


Dagens Låt: Kings Of Leon - Fans

Dagens Klipp: Bästa tv-reklamen jag har sett



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0