England

London var magiskt! Jag hade det kul varje sekund som jag var i den där staden, som innehöll bla festande med Nisse, Wembley, Stamford Bridge, Madame Taussude (stavning?), Buckingham palace, london eye, Big Ben mm.

Hade det nästan lika kul igår på Värmlands, spec när vi står nede vid dansgolvet och nästan hela VBK står i en ring och dansar med varandra...me like! plus att man lärde känna en del nya spännande människor också ;)

Att United vann idag och att det är el clasico imorgon plus adventsfika och fyrverkerier gör min helg fulländad!

Men att vissa folk kan vara idioter och tappa min respekt är inte helt okej! jag vet inte vad jag ska tro längre.

Dagens Låt: Stereophonics - Dakota

Dagens klipp: Julian Smith är hilarious!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0