What hurts the most

"It's a disgrace...A fucking disgrace!"

sitter just nu med världens värk i bägge knävecken! (i nerverna som går där) och har ingen aning om varför...det bara slog till under dagen och jag kan inte göra något åt det, känns förjävligt..som drogba kanske känner sig just nu

Juste ja..Man spelar fotboll tills domaren blåser av matchen och sen kan man andas ut...inte spela i 89 min. och sen släppa in ett mål i sista minuten.. typ som Chelsea gjorde ikväll. Jag som Manchester fan sitter bara och njuter av denna match då det inte har någon betydelse vilka de får möta i finalen, Man U kommer ändå vinna oavsett. Det roliga är bara att Alves o Abidal drog på sig varningar så de missar finalen! bara gott för MAN U.

Första skoldagen på riktigt länge idag, vad resulterar det till? urtråkig fråge-seminare och repetition som inte ger nått i 2 tim.. men sen kommer det bästa...Tenta återlämningen. Javisst mina damer o herrar låt mig presentera resultatet....Jag klarade det!!

Dagens Låt: Laurent Wolf - No stress

Dagens klipp: Visst ser det lockande ut att sitta i en maskin som påfrestar en med hela 9G!! alltså 9 gånger din egna kroppstyngd på dig! slå de ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0