Smurfalicious!

"Monkey see monkey do"

Har hållit mitt löfte om att spara mustasch till mustasch-kampen. Imorgon kommer en världspremiär på bilder tagna av mig personligen och min berömda musche på denna härliga blogg (berätta för era vänner också)

Pubrunda med BMA folket igår..Vi gick som smurfar..3 av oss gick inte som blåa...vi var svarta! bilder får ni se om ni loggar in på facebook och söker på mitt namn så får ni se hur det såg ut. Jag kan säga att jag klarade att ta en bärs på alla nationer (3 st var stängda så det kanske inte var så konstigt) Och en rejäl bakfylla köpte jag på sista nationen (Upplands) när jag tog en öl förmycket som jag inte borde ha gjort.

Dagens Låt: Deep Purple - Highway star

Dagens Klipp:
Mina damer och herrar..här är svensk topmusik på den högsta nivån! Rock möter Hiphop av väldigt professionella människor (Älskar att Sverige börjar visa framfötterna inom musikbranchen igen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0