Mustasch

"Tingaling tingaling let me see that booty swing"

Börjat Odla mustasch till mustasch-kampen! Den är på god väg att bli en feting.

Bra gick det för Sverige? NOT! Jag visste att den skulle floppa. hade inte den riktiga klinget som en vinnare behöver! Hejjade mer på Azerbadjan och Arash (Iranie-svensk som han är) och det gick ju bättre för dem, och den lilla 12-åringen (han ser ut som en sådan iaf) Rybak o Norge som vann..Grattis!


Övergångslagen kan kyssa mitt arsle! Då jag skulle ha gjort ligadebut med Torpedo Kamrat BK igår borta mot seriens sämsta lag som har 1-26 i målskillnad så ringer tränaren mig i fredags och kommer med det tunga beskedet. Då jag tillhör Sommarro IF (Karlstad) så måste jag skriva på övergångspapper för man får ju inte tillhöra en klubb och spela för någon annan. Men då jag inte har spelat med dem sen förra året så trodde jag att det var lungt. Men icke! man var tvungen att vara inaktiv i 2,5 år...synd för mig men så är reglerna. Debuten blir nästa lördag ist!

Dagens Låt: Lorentz & M.Sakarias - Baby!

Dagens Klipp: Så kan det gå om man är lite för glad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0