Kvalborg, Valborg, El Classico

"När det börjar låta nöff nöff när du hostar kan det vara allvarligt! "

Det har hänt så sjukt mycket så jag vet inte vart jag ska börja! Kanske kan jag börja med att jag blev sjuk på kvalborg efter att tagit slut på all min energi dagen innan när jag sprang till BMC och tillbaka för att rensa lite tankar... Sammtidigt vann Manchester över Arsenal i första C.L matchen. Och sammtidigt var det uppladdning inför valborg som skulle bli den sjukaste någonsin!

Well började med att Olle kom förbi och vi skulle börja laga frukost och pimpla lite bärs i början. Så kändes det inte för mig kan jag lova! Med en hejdundrandes träningsvärk och en ännu värre huvudvärk kändes det verkligen inte som jag skulle uppleva Valborg som alla andra.. Men när Krister och Hannes kom instormandes med en skumpa flaska sket jag fullständingt i sjukdommen och körde på!....RESTEN ÄR HISTORIA!!

Dagen efter upplevdes världsrekord i bakfylla! Trots att jag hade 8st Bakis-tabletter liggandes brevid sängen användes inte en enda.. däremot 3 st alvedon för den otroliga sjukdommen.

Jag har ett berg med disk, smuts på golvet en massa skräp på bordet sen valborg och jag har inte orkat röra ett finger!
Hjälp mig någon?

Dagens Låt: Jamelia - Beware of the dog

Dagens Klipp:
Serieavsnitt för alla fotbollsälskare! Skrattar så hårt varje avsnitt SP1TV är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0