Cry me a river

Hej!

Jag sitter i mitt hörn och gråter en liten skvätt...varför ska man vara en sån sportnörd!?

Klar med alla labrapporter (den sista blev klar 30 min innan deadline) och har bara några seminarieuppgifter kvar sen är det bara att rikta in sig på sista tentan innan sommaren den 5:e juni och sen är jag FRI! Ska bli skönt att komma hem till Karlstad och träffa lite skönt folk och sen bara chilla i början av sommaren. Sen åker föräldrarna till Iran i 1 månad och jag har lägenheten för mig själv! ( - brorsan)

Idag ska jag bara träna lite fotboll kolla på några serier och äta en massa mat medans det regnar som fan....usch!


Dagens Låt:
Röyksopp - Happy up here

Dagens klipp: JAG ÄR SÅ KÄR! SNÄLLA GIFT DIG MED MIG!

http://www.complexvideo.com/Girls/Katy-Perry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0