Back pain!

"I'm a motherlover, you're a motherlove...we should f*ck eachothers mothers.. f*ck eachithers mooooooms"

Kul att folk lägger in spam kommentarer på bloggen, desperat behov av läsare för era bloggar? vill ni bli som blondinbella eller kenza? well it ain't gonna happen...sorry ^^

Kan någon ge mig en stark dos av morfin för min ryggsmärta tack? har inte kunnat sova på 4 nätter och det börjar bli lite irriterande nu. Tänker varje kväll att det ska gå över men precis när jag ska lägga mig så slår det till! Det gör fruktansvärt ont! det är som om någon vrider om mina nerver som går från svanken ner till bägge knäna och slutar i vaden. kan inte sitta ordentligt och ligga ordentligt (kan t.om inte gå på toa ordentligt för er som vill veta).
Imorgon blir det doktorn om det fortsätter....

Grattis Ryssland till VM-guldet! Önskade faktiskt att de skulle vinna över Kanada! Och ett grattis till Sverige för bronset. Ett grattis också till Manchester som vann derbyt mot City. Lycko dag!

Dagens Låt: Promoe - Svennebanan

Dagens Klipp: Återigen ett klipp från Katy Perrys blogg. Nu två katter som konverserar :P. WIERD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0