Statistik

Skäggtomte dagarna är länge förbi!

Håller på med statistik under hela denna vecka i skolan och det är rätt så soft tycker jag, man börjar 08.15 och är klar vid 12.00 varje dag. Av någon konstig anledning så älskar jag rutiner och nu har jag kommit in i en härlig rutin. Upp 06:30 sen duscha, käka frulle, packa väskan och sen promenera till BMC (tar sisodär 25 min.) Sen hem från skolan, kolla in mejlen o facebook o dyl. kolla på några avsnitt av "The Office" sen göra läxan och till sängs. Funker helt bra för mig då dagarna bara passerar förbi och snart är det fredag igen (då jag ska till Karlstad och hälsa på)

Idag satt jag och tänkte.."jävlar va mycket skägg jag har och haft på den senaste tiden" (orkar verkligen inte raka mig) men nu blev det ändring på det och jag har en len baby rumpa till hy just nu. Känns lite udda faktiskt men det är göttmos! Sen måste jag vara lite välvårdad när man åker hem till Mamma och hälsar på ;)

Dagens Låt: Boys Noize - Arcade Robot

Dagens Klipp: Så jävla grymt! Bland de snyggaste konsterna jag sett i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0