Isoleringsvecka och biljettköp

"Nej lucy...en bra deal är en bra deal!"

Okej har inte varit helt isolerad faktiskt, det var fotbollsträning förrut och kände att jag var tvungen att röra på mig lite och ta bort tankarna från Biokemi 2 (typ aminosyrasekvenser, proteinbestämningar, enzymologi osv). Men imorgon tror jag att det inte blir så mycket till utgång faktiskt. Sen är det ju C.L också så då måste man ta en brejk från pluggandet.
Så min plan är att vakna 12.30, dra mig i sängen till 13.00 käka frulle medans jag kollar på "the office" till 13.30 och sedan köra på nonstop som en galning till 20.45 då fotbollen börjar, det kommer bli sickt!

Köpt biljetter till Karlstad också, så mellan den 20-23 mars kommer ja befinna mig i Värmland. Så alla ni som verkligen inte har något att göra kan ju ringa och göra mig glad!?

Dagens Låt: Toybox - The sailor song

Dagens Klipp: Om jag ändå kunde lura folk till det här

http://www.youtube.com/watch?v=3Vz_YTNLn6w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0