Goder morgon!

Mitt första morgoninlägg!

Snart så ska jag börja min gång till BMC för att ha laboration fram till 15-16 tiden, det värsta är att när jag nu tittar ut genom mitt fönster ser jag hur snön bara väller ned...ajdå.... liksom igår var den påväg att smälta bort och man kunde röra sig smärtfritt fram och tillbaka men nu när det blir snö och minusgrader så halkar man typ varannat steg.

Bestämde mig igår att slopa den stora förfesten jag och axel hade tänkt ha och jobba i baren på Värmlands ist. Det var ju så länge sen sist och jag känner att ett extra par slantar inte skulle sitta fel =) Nu blir det showoff och visa vem som bestämmer här ;)

Dagens Låt: Marcy Playground - Poppies

Dagens Klipp:
Såhär skulle jag vela åka till skolan varje dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0