Fredag den 13:e?

Vem har sagt att Fredag den 13:e är en otursdag?

Fredag den 13 och tenta! hur fasiken tänkte de när de planerade tentadagen? jaja det var mycket svårare än vad jag trodde fasst det säger jag ju om alla tentor! Tenta fest hos Johanna efteråt och jag var på ett glatt humör, kanske lite väl för glad då det blev en hel del =P men underbart kul hade jag!

Lördag och en ganska lugn dag, Machester förlorade mot Liverpool och jag var arg hela dagen (Vidic är den sämsta spelaren mot liverpool 4 röda kort på 5 möten säger väll allt?) sen var det fotbollslir som vanligt varje lördag. En rejäl urladdning för mig och just nu är jag helt slutkörd (så underbart!) ska laga lite färsbiffar med pommes frites och bea sås nu för att "lyxa" till det lite.

Dagens Låt: Alient Ant Farm - Smooth criminal

Dagens Klipp: Roliga reklamklipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0