Färjestad mot Sm-Final

Någon som har en bultsax? för att klippa upp mitt lås som jag har tappat bort nycklarna till!

Har inte så mycket att skriva just nu, det har varit ganska dött ända sen jag kom hem från Karlstad. Pluggat lite, lagat mat som inte finns (helt tomt i kylen) och kollat på lite "Planet earth" en skitbra documentär-serie om våran jord. Är så grymt bra gjord.

Färjestad spelar ikväll, får se om det blir 4 raka vinster som mot brynäs och sen vara i final för att vinna den också.. liksom seriöst vilka ska slå FBK? finns det något lag som har nån chans över huvudtaget?

Dags för mig att sätta på lite musik och diska/städa i hemmet, ser lite slarvigt ut här just nu.. vi hörs!

Dagens låt: Plain white T's - 1,2,3,4

Dagens klipp: Skönare unge får faktiskt leta efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0