Earth hour

Bidrog till Earh hour med att tända alla lampor jag har i lägenheten....jaa ni läste rätt, tända var det! *blink*

Portugal - Sverige

Som en sann Manchester united fan så glädjs jag av allt som världens bäste fotbollspelare Cristiano ronaldo gör. Men nu som en sann svensk som jag är vet jag hur det känns att hata Ronaldo med alla hans baby-face uttryck och filmningar som han gör. Jag klandrar er inte när ni uttrycker er så hårt om hur ni hatar honom för i landskamper som dessa så är jag på eran sida! Vill bara säga att hela det Portougisiska landslaget är ett gäng gnällande filmare!...

...Och måste bara säga en sak till... Varför av alla spelare ska Anders "taco" Svensson få spela? jag förstår inte vad som är bra med den killen. En kille som däremot imponerade på mig VÄLDIGT MYCKET var Rasmus Elm, vilken talang vi har i svenska landslaget! Han kommer bli något riktigt stort det känner jag på mig...

...Och 0-0 borta mot Portugal utan Zlatan? Är klart godkänt!

Helgen är över och cykeln är lagad, ny skolvecka med en massa laborationer, VBK reunion, Fotboll, rep med bandet.. en smockfylld vecka till att komma!

Dagens Låt: Smash Mouth  - All star

Dagens klipp: Jag gråter floder av tårar! är inte detta det vackraste ni sett?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0