Dreamteam disk

30 000 kr sålde jag och Albin för igår i övre bar...det "duger" =)

Helg igen och ska slösa bort hela helgen med att jobba. Igår var det klubb 054 och jag jobbade i övre bar, gick faktiskt bra och inga större besvär. Sen ikväll ska jag stå i disken under Afterski på Värmlands (Tefatsgask) brevid mig har jag min käre kompanjon Ollibolli och vi ska röjja gärnet. Högtalarna är riggade och biran är på plats sen är det bara att tuta å köra =)

Tentapluggs vecka nu också, så jag är "ledig" fram till fredag. Detta kommer bli en helvetes vecka då jag kommer vara helt slutkörd i hjärnan och nästan bara sitta isolerad hemma. Det värsta är också att Champions League ska alltid vara på en tenta vecka? vad vill de mig??? bläää

Dagens Låt: Toto - Africa

Dagens Klipp: Dwight och Jim från "The office" bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0