Round 2

"The difference is drinkability"

Sitter just nu och kollar på Detroit vs. Pittsburgh på NBC. 1-0 i matcher till Detroit och jag tror o hoppas på att det blir ännu en seger till Detroit inatt.

Måste säga att Amerikanska reklamer är så underbart mycket bättre än svenska! Sitter och njuter av reklam just nu faktiskt (kanske inte efter att ha sett dem 10ggr men ändå). Men även om de har bra reklamer så kommer de lite för ofta faktiskt.

Har varit Uppe till morgon 3 dagar irad nu faktiskt...känns inte så bra för min dygnsrytm men jag är ju ledig fram tills min tenta på Fredag så jag har ju inget att oroa mig över. Lite irriterande bara när solen lyser upp så tidigt på morgonen in över mig. Ska inte klaga på underbart väder men...ge mig lite sömn först ^^

Kollade nyss på lite Britain's got talent klipp och vilka som kandiderade och det var verkligen talang på den brittiska fronten! Älskade verkligen danserna från det vinnande laget diversity!

Dagens Låt:
Lady Sovereign - So Human

Dagens Klipp: Resultatet från finalen av just Britain's got talent...om ni vill se de vinnande bidraget så spola lite till slutet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0