Daddy

"Fiasko, avgå lagerbäck, börja göra mål i landslaget Zlatan, kicka chippen från ladslaget, förresten kicka även nilsson, andersson och elmander"

Igår var det tenta och sedan avslutningsfest på floggan hos Malin. Det var någon form knytkalas och det var trevligt. Vi körde några lekar och drack på. Sen begav det sig sen för min del till Lisa och supa till ordentligt med Martin "big daddy" Pettersson, Charlotte, Casselbrandt och Elin. Vi drog till Bryggan, Bullit sen till BJ och slutligen fyllepizza på jalla.

Idag så vakna jag med världens bakfylla och sedan skulle jag vara trumslagare till Torpedo Kamrat BK (Fanklacken: Torpedo Terrors). Det blev lyckat!! med Torpedo Terrors egna färdmedel (3växlad flakmopped) så fraktade vi trummorna till Löten. Vi spelade på och grillade korv. Dessvärre så slutade matchen 2-2 (en match som "vi" skulle ha vunnit)

Fotboll på tv och Sverige vs. Danmark. USCH VILKEN DÅLIG MATCH! (allt jag hade säga om den)

Nu kollar jag på "vad kvinnor vill ha" av någon konstig anledning. Men i väntan på Detroit vs. Pittsburgh förståss :)

Dagens Låt: Miley Cyrus - see you again

Dagens klipp: Nya Guitar Hero spelet med Metallica ute nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0