Hultan 09

Well är "nyligen" hemkommen från Hultsfredsfestivalen 09' (Kom igentligen hem i Söndags med har inte orkar skriva förrens nu)

Helt otroligt underbart var det! Bättre än Peace & Love förra året faktiskt! Fick se band av absoluta topp klass och dessutom fira min 20 års dag därborta! Vem tackar inte ja till Kings Of Leon live på födelsedagen liksom!?

Såg på dessa spelningar: Kings of Leon, Dropkick Murphys, Franz Ferdinand, Maia Hirasawa, Regina Spektor, The Killers, Markus Krunegård. Anna Ternheim, Lars Winnerbäck, Mando Diao, The Sounds, Timbuktu, Petter, Promoe, Ice Cube, Sahara Hotnights, Klaxons, Slagsmålsklubben, Thåström

Top 3 bäst: Slagsmålsklubben, The killers, The Sounds

Sämst: Petter

Överraskningen:
Klaxons

Velat se men inte kunde: Peter, Björn & John

Tack återigen alla som gjorde min festvial vecka underbar och tackar till min tältpolare Erik som hjälpte mig när jag hade en stukad fot att handskas med sammtidigt!

Tyvärr så dog min mobil efter andra dagen och jag sparade på batterier innan så jag har inte så många bilder att lägga upp men imorgon kommer de bilder jag han ta ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0