Träningsvärk

Tjillevipp!

Igår vart det en seg dag, först vaknar man otroligt bakis och sedan blev det fotboll med Olle och en del andra folk.
Har ju inte spelat fotboll sen jag flyttade till Uppsala, eller jag har inte ens tränat någon sport sen jag flytta hit. Så nu fan känns det i kroppen efter 3 timmars spelande. Var på en Flogsta korridorfest också senare på kvällen men jag drack ingenting för jag orkade helt enkelt inte. Satt bara där och såg allmänt dryg ut...

TENTA PLUGG!

Jag hatar det! nu har jag haft 1 vecka på mig att plugga till tentan fre. 30/1 men gjorde inte ett skit =/, Så nu har jag 1 vecka till men det är frågan om jag kommer få så mycket gjort? Har ju reccekommittéen och tänka på också... men ähh jag fixart' det har jag gjort för och det gör jag igen =)

Dagens Låt: Johnossi - Train song

Dagens klipp: HAHAHAHA MYSIGT!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sök på zit på på youtube så får du fram asmånga äckliga filmer med finnas 10 gånger så stora som den där :S

2009-01-25 @ 13:41:33
URL: http://heardofme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0