Jamming @ Värmlands

Tjeniz!

Idag var det tänkt att det skulle vara en bakis-göra-ingenting-dag men sen så ringde jag 2:e kurator Daniel om Värmlands Nation byggnaden var ledig och det var den så jag och feemo drog dit och rigga upp trumsetet och el-gitarren.
Ett problem var att det fanns ingen Bas-pedal och inga trummpinnar så det var ju lite svårt att spela men jag kirrade två st trämuddlar från övrebar å där var trummpinne problemet löst. Kunde inte göra något åt Bas-pedalen så det blev utan. Lirade typ hela dagen och käkade mat o kollade på simpsons på projektorn dessutom, bara softade med hela byggnaden för oss själva!

Imorgon natt så är det Superbowl (missa för gud skull inte den) Världens största sportevent och TV-jippo. Över 100 miljoner världen över som kollar och jag kommer vara en av dem!

Dagens Låt: Katy Perry - Fingerprints

Dagens Klipp: Har man tråkigt under plugget så blir man nog bra på sånt här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0