Fler läsare

Eftersom det har tillkommit fler läsare sen jag skrev sist så tänker jag nu skriva ett nytt inlägg för eran skull!

Men vad ska jag skriva om då? kanske om den nya posten på Värmlands Nation (reccekommitéen) eller om de 2 veckorna som jag har ledigt för tentapluggande (vet inte om det kommer blir så mycket pluggande men ska försöka)

Sitter på värmlands just nu och har haft en dags inskrivande av nya medlemmar på Värmlands. Sitter här i 3 veckor till och försöker locka lite folk till klubbverket osv.

Hörs imorgon då gott folk, men sist men inte minst så kommer "Dagens låt" och "Dagens Klipp"

Dagens Låt: Arctic Monkeys - Bet you look good on the dancefloor

Dagens Klipp: The Ting Tings - Thats not my name! (sjukt bra låt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0