Feber - alvedon = ?

Sjuk i början av detta år och sjuk nu igen (inte okej!)

I måndags så var det bland de värsta jag varit med om inom sjukdommar. Jag gick till Värmlands som vanligt för att förbereda mig inför Reccekommittée stuff och då började jag känna mig lite krasslig. Sen vid 14-15 tiden så kände jag att jag var i smittozonen å jag ville inte smitta ner alla nya "värmlänningar" så jag bestämmde mig för att palla mig hemmåt.
Väl hemma så däckar jag på en gång och sover typ 4 tim innan jag vaknar igen och känner hur febern växer sig starkare. Jag sover till å från fram till 22 tiden då det värsta börjar.
Det kändes som om någon tryckte ett strykjärn på pannan som hade max effekt! Jag vride o vände mig av smärta och började mummla en massa ord (enligt min lägenhetspolare Feria) och dessutom så började jag hallucinera... Såg en massa creepy saker i taket plus att jag trodde att allt var en dröm när det var verkligt. Feria kollade till mina ögon och jag var helt borta med ögonen, hade ingen kontakt alls och ögonen började bli vita..
Feria åkte för att hämta lite alvedon hos en klasskompis (vi hade tyvärr inga hemma) och jag fick i mig en, men 2 minuter efteråt så spyr jag upp allt. Jag ligger och spyr i minst 20 minuter.
Efter att fått ut allt ur magen och druckit lite vatten kunde jag däcka igen och vakna med lindrigare huvudvärk dagen efter!

Jag ryser när jag tänker tillbaka hur jävla smärtsamt det var.. Jag bad till gud om att inte få dö (och jag som inte ens tror på gud)

Dagens Låt: Ozone - Dragosta din tei (gammal goding!)

Dagens Klipp:  Haha Dramatic Chipmunk är nog det roligaste som finns på youtube just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0