The Office

Tenta på fre.... ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

Någon som har kollat på The office (amerikanska versionen)? Om inte gör det på en gång..jaa nu...seså börja tanka! Tog ett litet brejk från pluggandet och kollade på några avsnitt och jag skrattar varannan minut. Följ med Michael Scott chef för pappersförsäljarföretagen "Dunder Mifflin" och hans kompanjoner Jim,Pam, Dwight mm. på ett rätt så trågikt företag i USA men de gör det hela så roligt. Pinsamma situationer uppstår när Michael ibland går över gränsen på dumhet och Dwight som aldrig hört talas om vad ironi innebär. My favorite!

Sunk-pedde har slått till igen, jag börjar känna mig lite äcklig o illaluktande nu. typiskt att det räcker med att man bara sitter en enda dag hemma och degar så känner man sig som en uteliggare på manhattans gator... Tror det är dags för en dusch nu faktiskt...en dusch och lite plugg och sen kolla på nya avsnittet av Chuck som kom ut igår.. jepp exakt vad jag tänker göra.


Dunder mifflins "flitiga" arbetare

Dagens Låt: David Guetta - Tomorrow can't wait

Dagens Klipp: Eddie Murphy skämtar om homosexuella (BÄST)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0