Skolfreak

Är det kul att sitta i skolan från 10.00 till 19.00? jo den frågan kan jag besvara med ett stort big NO-NO!
Ovärd dag idag, då vi hade först föreläsning om enzymer och sedan en fet laboration om "enzyme kinetics" (jaa hela labben var på engelska) så det sög hårt, för sen satt jag och fifi och skrev laborationsrapporten som tar evigheter plus att vi har 1 kvar att lämna in.

Men räddaren i nöden kommer dessa två lediga dagar vi har nu framöver, så jag ska sitta med rapporterna plus att det är en Reccegask att planera plus att det kommer några gymnasiebarn från Karlstad som jag ska agera fadder åt. Ska visa dem hur man super som en student och visa runt i Uppsala!

MILANO JAG LÄNGTAR!

Dagens Låt: Tenacious D - Beelzeboss

Dagens Klipp: Jag fortsätter på Japan-temat, skrattar ihjäl mig


Kommentarer
Postat av: Huldt

tjoooooooo! Vad händer i Milano? :D när/var/hur

2009-02-11 @ 16:17:42
Postat av: Pedde

Tjena Hulken!



Ska kolla på Milan - Juventus i början av maj!

kommer bli fett grymt =)

2009-02-11 @ 20:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0