Recovery!

Har fortfarande inte hämtat mig ifrån söndags!

Nya tag ikväll då det är C.L kvartsfinal Manchester United - Inter. Detta kommer bli en hejdundrades match, med fartfyllda kontringar och en massa burop ifrån mig när Zlatan rör bollen (tvyärr ikväll hatar jag Zlatan, annars är han bland de bäste).
Ska fixa lite tacos inför matchen också, så det kommer bli rätt så najs.

Ledig imorgon och på Tors. behövde verkligen det då vi har så sjukt mycket att göra. Sen är det dugga + Tenta nu på fredag (kul va?) när de bägge är finito så är det en BMA (Biomedicinska analytiker) middag på ÖG's nation. Gissa vem som ska supa bort sitt minne =)

Dagens Låt: Jason Wade - You belong to me

Dagens Klipp: Där stod jag och höll i henne, samt gosade med hennes hår ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0