Reccegask

Sovit gott? Nej inte ett dugg!

Det var Kärlekstema på klubb 054 i fre. och jag var fotograf (bilder kan ses på Facebook) så jag vimmla runt med en bira i ena handen och en kamera i andra. Fick till ett par fina bilder men jag koncentrerade mig mest på drickandet :) festade hårt, körde till 02, sen drog jag och Krister till grillen och handlade lite fyllekäk, när vi hade fått käket och skulle hem så halkar han baklänges och landar på pizzorna vi köpte, de blev lite mos och böjda men det gjorde inte så mycket.

Sen var det reccegask igår. Reccekommittéens sista verk för denna termin (Jag, Johanna, Olle, Krister o Charlotte) det gick skitbra, skrev ett tal på 10 min sen festade loss på Smålands och sedan Upplands nation fram till 04. Efteråt blev det efterfest på Bommen för oss som orkade Inte mycket till sömn men det tog jag igen tidigare idag. Nu framöver är det bara plugg plugg och åter plugg som gäller, har så jädrans mycket att göra att man blir galen!

Dagens låt: Slipknot - Vermillion pt.2

Dagens klipp: Skitnajs dansgrupp från San Diego,CA diggar deras stil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0