Laborations vecka

Laborationsdag 2 av 4 avklarad!

I skolan från 09:15 till 17:00 varje dag i skolan nu. Vi har en laborationsvecka just nu i skolan och man ska skriva massor med rapporter sammtidigt också så det är en hel jävla del som görs om dagarna. Det enda jag gjort denna vecka är
  • Vakna
  • Skolan
  • Skriva rapport
  • Äta
  • Sova
Krister kom förbi och gav mig ett litet pepptalk inför nästa vecka, vad händer? Jo då börjar mitt "nya liv"..Låter klischigt? jovisst men hittar inget bättre sätt att förklara det på.
Jag ska nämligen börja träna på Studenthälsan med Krister och sen skaffa mig en tatuering i veckan...jo ni läste rätt! Ska skriva in Karma på armen med persiska bokstäver, är skittaggad!

Katy perry countdown: 4 dagar kvar =)

Dagens Låt: Laurie Webb & Mr. Perfect - Aren't you clever

Dagens Klipp: Dagens låt med ett klipp från tv-serien LOST i bakrunden (hitta ingen bättre, låten är viktigast)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0