KATY PERRY!!!

KATY PERRY KONSERT KL.20.00 IKVÄLL!!

Jag och fifi åker till Sthlm 15.35 idag för att chilla lite på stan och sen hitta till Nalen för att gå på konserten :)
Ska bli så sjukt kul! synd att vi inte vet hur vi ska ta oss hem sen =P.

Inflyttningsfest igår hos Tessan & Robin. Skittrevligt trots att jag var megabakis och trött men det hindra mig inte från att ha kul!, Festen innehöll Creepy 40åring, tafsande hyperfull kille och en massa låtbytande hela tiden.
höll på till 03.00 för att sedan rusa till Johannesgrillen utanför oss för att köpa lite fyllekäk. Aaron var pigg o glad innan besök sen när han hade fått i sig en kebabtallrik så var han helt borta. Ögonen blodsprändgda och knäpp tyst i 20 min.

Well that's all for today folks! Ska käka frulle nu och sedan fixa allt till ikväll!

Dagens artist: Katy Perry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0