Jesus of suburbia

Idag fick jag reda på att jag hade fler läsare på denna blogg än vad jag anat. Kul!

Kanske ska börja skriva lite intressantare inlägg då? näe...skriver om samma gamla skit som vanligt. Kanske lite mindre ordbajsning än vanligt men det är det ända jag är bra på när det gäller skrivning, men jag ska försöka.

Sitter och kollar på "Arga snickaren" nu och avundsjukan bara väller över mig. Tänk om jag hade ett sådant hus! Tänk om jag fick allting renoverat av annat folk från teve. Han snickaren var inte sådär jättearg som det framstår på reklamfilmerna.
Riktigt skönsnubbe faktiskt, han säger vad han tycker och inget sånthär homo-simon & peter..niklas whatever han nu heter. Ursäkta uttrycket.

2Q godkände mitt förslag till en ny baspedal till trummorna idag och det är skitbra! Nu kan vi börja repa med bandet ordenligt och vi har redan nu planerat in en spelning på St:Patricks day i mars. Så kika gärna in på Värmlands nation då!

Dagens Låt: Green Day - Jesus of suburbia

Dagens Klipp: Jack Black! en av mina favorit komiker gör en parodi på spiderman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0