Tuffa tider

Nu går vi verkligen mot tuffa tider! Det blir mörkare för varje dag och kallare, ekonomin börjar brista, julstress osv.

Jag har nästan börjat skaffa mig fler fiender än vänner (men till mitt försvar så förtjänar de f'n inte vara mina vänner). Jag längtar verkligen till fre. 18 dec då skolan slutar och så åker jag till Karlstad 19 dec. för att njuta av lite ledighet och med familj som inte sviker en!

Införskaffat mig Dj Hero som var svindyrt men ack så roligt det är! jag är nöjd kan man säga, trots att jag får skippa en del lyx för mig själv nu framöver.

Dagens Låt: Kaiser Chiefs - Never miss a beat

Dagens Klipp: så här dålig kan man faktiskt inte få vara!!! :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0