Lucce lelle!

Enligt en statistik upptaderar jag min blogg 1 gång/vecka.... ajdå?

Ingen aning om hur många som hållt sig kvar till denna blogg längre... kanske bara jag som skriver till migsjälv hela tiden. Gör mig inte så mycket, tycker bara det är kul att upplysa folk om bra låtar och roliga youtube-klipp så att man får sig ett gott skratt. För om folk är glada så blir jag också glad :)
Dessutom blir det roligt att kolla tillbaks i tiden efter ett tag och känna den känsla man hade vid den tidpunkten som man skrev... Jag startade ju denna blogg 2007 trots allt och snart är det 2010 =)

Sista Klubb 054 och grabblucia i helgen! Vänt på dygnet totalt med att sova som tidigast 08.30 och som senast 11.00 som jag gjorde idag då vi luccade för polisen, blivande kuratorer, inspektor o skattmästare.

Såhär glad skulle jag nog inte se ut om jag satt i rullstol :S




Dagens Låt: Miley Cyrus - Party in the U.S.A

Dagens Klipp: Sean Banan från Cirkus Möller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0