Karlstad visit till jul!

Gottfolk! Peddeboy har landat i Karlstad och ska stanna i 2 veckor. Jul och nyår ska firas med glädje och studierna får läggas åt sidan ett tag tycker jag.
Det går mot en vit jul iaf (det är ju skönt) men julen kanske blev lite för vit med all snökaos och kyla! Själv har man nästan inhandlat alla julklappar och ska dra ner till Karlstadcity imorgon och leta efter några fler :)

Jag kommer ihåg när jag startade denna blogg 2007 och i slutet av året så listade jag vad som varit minnesvärt och detta gjorde jag också förra året... så jag tänkte varför inte köra det iår igen.. men inte idag.. det blir mot slutet av året!

Dagens Låt: 3OH3! feat. Katy Perry - Starstrukk

Dagens Klipp: Ett bevis på att fotbollspelare kan vara roliga faktiskt ;-) inte bara en bunt med divor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0