U-Sala



Snart bär det av mot den kära staden Uppsala och ännu ett läsår på BMA programet. Jag har bjudit på en tågbiljettt på tradera och hoppas att jag vinner bjudningen. Då åker jag från karlstad 8.23 på mån och sen börjar mitt händelserika liv igen i den livliga staden Uppsala. Första veckan innehåller lite reccejobb på Värmlands Nation med det sköna RK gänget, sen är det första fotbollsträningen på 2 månader och sen min debut i klubben (Torpedo Kamrat BK).

Kul att Antibiotikan ska förstöra mina sista dagar i Karlstad då jag har en infektion i benet så kunde man inte festa ordentligt. Men ska bli gött att bli av med den iofs

Dagens Låt: The Killers - Spaceman

Dagens klipp: Haha fifaen va det ser otroligt roligt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0