Framme i uppsala

Framme i Uppsala 12.51 efter att ha startat min färd 08.23 och den kunde ha börjat bättre om man säger så! Det började med att jag hade bjudit på en tågbiljett på tradera som slutade 02.23 (väldigt sent tycker jag) och då jag hade högsta bud så satte jag väckarklockan på 02.20 (med datorn påslagen) för att kolla om jag hade vunnit (och om jag inte hade högsta bud så kunde jag lägga det i sista minuten). Då jag vaknar så funkar inte internet på min bärbara så jag får gå till stationära och när jag skulle betala så stängdes datorn av!! argghhhh

Jag lyckas fixa allting tillslut men då har klockan hunnit slå 03.30 och inte mycket till sömn. Mycket sömn blev det inte när man satt några säten från en unge som verkade ha haft i 5 koppar kaffe i sin välling... Men då morsan till ungen var riktigt snygg (3 barns mamma dessutom) och ung så kunde jag inte klaga direkt^^ ajja bajja Pedde.

Väl framme i Uppsala med svetten rinnandes från pannan av värmen (kallare i Karlstad) så slängde jag väskorna och la mig i soffan för att bara ta några djupa andetag och andas in Uppsala luften lite. När det var klart var det bara att gå till Reccekommitée kompisarna och kolla hur de skötte första dagen på HT-09.

Första fotbollsträningen imorgon (inte spelat fotboll på hela sommaren) sedan man lämnade Uppsala och det ska bli otroligt najs!

Dagens Låt: Black eyed peas - I gotta feeling

Dagens Klipp: HAhahaha japaner är för roliga!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0