Fest eller?

Började med fredagen. Förferre hos mig med en massa "I'M ON A BOAT!" och mycket mer. Sen drog jag och Olle 4 shot rom med lime innan vi begav oss mot bryggan.
Där blev det en hel del mer sprit av den bra varan! massa shots och biror och vips sen vart det Palermo med Hannes ist för BJ som det brukar bli. Nästa sak jag kommer ihåg vaknar jag någon annan stans :S!! Hjälp! men det var chill, jag smög ut och var fortfarande full och vingla hem.

Lördagen.

Fotbollsgolf med fotbollslaget på en mycket fin bana 1-2 mil utanför Uppsala, första 9 hålen gick bra faktiskt men sen rasade det på de sista 9 hålen. Grattis till "Vääli" som vann på 68 sparkar, (69 var par) Banrekordet ligger på 52 (!? SICKT) av en tysk som spelar i vm laget som är världsmästare.

Sen blev det O'learys med laget för att kolla på United vs. Arsenal som förövrigt blev en vinst! 2-1. Najs helg.

Dagens Låt: Tom Jones - Hide n' seek

Dagens Klipp: Sköna snubbar som gjort en legofilm :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0