The sun....it's here!!

"turkisk peber får en att må bra i halsen"

Tentan har skrivits, solen lyser fram och en platta bärs köptes! Min fredag höll på att bli en av de bästa på länge. Solen sken som bara den och det var bannemej varmt. Efter en liten shoppingtur i stan som ledde till en ny T-shirt (från T-shirt store), Ansiktstvål (L'oreal), Pärm (Akademibokhandeln) och en platta Harbo (systembolaget) så blev det att förbereda sig inför den sista klubb 054 för denna termin.

Grillning och inflyttningsfest hemma hos Nisse blev på lördagen! Blir glad varje gång jag ser honom, samt så var Pao o Andrea där dessutom. Senare på kvällen kom även Hugo, Elin, Magnus och det blev helt plötsligt en trevlig Forsmarksreunion.
Roliga filmklipp och bilder fick man på folk som sjöng opera, dansade till Queen och spexade med disneylåtar.

Brunch på söndagsmorgonen med Pao och Maja på V-dala. Åt så jag nästan sprack för att det var så gott. Senare på dagen blev det en massa fotbollstittande som det brukar vara på söndagar =).

Dagens Låt: Noisettes - Don't upset the rythm (go baby go)

Dagens Klipp: Haha hittade ett filmklipp på min gamla lägenhet när jag bodde i barcelona! (undra vem som filmat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0