The last meal

"Before your last action you are allowed one last meal...choose it well"

Dagen innan Tentan som kommer ändra mitt liv, dagen innan sista klubben för VT 09 som kommer ändra mitt liv, och dagen innan slapp-skola-fram-till-sommar som kommer definitivt ändra mitt liv...

Sista måltiden kommer nog bestå av kycklingfilé med sötsursås blandat med cremé freche och ris (ungsbakat) och det är jag fanimej värd! Jag kan inte påstå att jag har pluggat så värst mycket till denna tenta, men det svider så hårt när man misslyckas och måste göra en omtenta... Jag vill inte!!!

Modevisning igår på Värmlands var det och de ringde mig om jag kunde stå i Ölbaren under tiden, visst sade jag, en paus från plugget måste man ha....men hur mycket jobb blev det då?... 30 min. och 4 sålda öl. Inte värt tiden då jag stod och förberedde baren i 1 tim för det. Onödig tid som trots behövlig paus från pluggandet kunde faktiskt ägnat mig åt att småslummra igenom anteckningarna iaf.

Dagens låt: Katy Perry - Use your love!!! (Jag kan inte få nog av henne!)

Dagen klipp: Såhär underhåller man ett torg med tic tacs ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0