Påsk

"Darn nibblets!"

Påsk är ju en helgdag då man ska vila och äta en massa påskgodis och god mat.. Det är exakt vad jag har gjort. Grilatt på phyllebo, ute och festat på BJ, vart hemma och kollat på en massa filmer, haft förkrök hos mig osv. Jag har bara njutit av ledigheterna och inte tänkt ett skit på plugget (imorgon börjar tänkandet igen)

Hittat mitt pass som jag inte hade någon aning om vart den var och skulle imorgon åka till polisen för att punga ut en massa onödiga pengar för ett nytt. Den låg tydligen i ett nyckelskåp som jag inte har öppnat sen vi flyttade in hit. Otroligt skönt, samt så hittade jag min mobil igår som jag också trodde jag hade tappat bort men som visade sig vara ett klanigt misstag av mig och jag hade glömt den i garderoben (?) wieeerd!

Börjat kolla in Tradera nu också för att se om man kan göra lite fynd, hör ju folk från alla håll som tjatar om alla billiga saker de köper, det tog mig 10 minuter och jag hade köpt 1 Ps3 spel och 3 små ljuslyktor....hahahah... otroligt kul ju! Bara att sitta och spana på sistaminuten saker och slå till när man hittar ett ordentligt fynd =)

Dagens Låt: Rammstein - Sonne

Dagens Klipp: Jag som trodde att Zlatan hade bollkontroll =P


The Sport of Chinlone - Watch more Funny Videos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0