Happy gathering

"Pyruvatdehydrogenasreaktionen kopplar ihop glykolys och cintronsyracykel, reaktionen kräver 3 enzymer och 5 koenzymer"

Börjat träna rätt så ordentligt med fotbollslaget Torpedo Kamrat bk och det känns som jag börjar få min fitness tillbaka efter en termin av supande och vara klubbverkare. Trots att jag har tenta på fredag och borde vara hemma 24/7 och plugga till den kände jag att jag var tvungen att få lite frisk luft och färskt syre till hjärnan så jag kan tänka bättre, slutade med 1,5 tim träning och sen sitta och kolla på Liverpool - Arsenal (Arshavin 4 mål, det är ju bannemej otroligt) 4-4.

Träffade Gustav, Pao och Carro på Värmlands i fredags och det var skitroligt! var så länge sen jag såg dem och de är ju ett gäng hypersnälla människor som man inte kan få nog av! Pao kommer jag träffa mer och ett gäng andra sköna forsmarksnötter bla. Mika =), på Nisses inflyttningsfest (+grillfest) på Lördag! Längtar som fasiken.

Kommer bli en 2 dagars denna vecka (sista Klubb 054 för denna termin på Värmlands och inflyttningsfest) känns bara underbart iom att efter denna tenta så är det en massa dataföreläsningar och valborg att se fram emot!

Dagens Låt: Flo Rida - Right Round "DET ÄR BANNEMEJ DEN BÄSTA LÅT JAG HÖRT PÅ ETT BRA TAG!!!!!"

Dagens Klipp: Ni har säkert sett hon Susan Boyle från Britain got talent som chokar hela världen med sitt utseende... jag menare med sin röst. Här har ni Jay Lenos version på det hela ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0