Bloggkoll

Uppsalas egna studentcup imorgon och Värmlands nations IF deltar givetvis!

Reunion fest, Henrik B och fotboll + Färjestad i final har varit de topp ämnena under veckan.
Var på Värmlands igår som vanligt men denna gång var det för att det fanns en mycket bra anledning varför jag var TVUNGEN att dra dit.. Henrik B spelade ju! 2 konceptbarer med redbull och jägermeister. Det var så otroligt najs, älskar riktigt grymma house dj:s som verkligen släpper loss!

Bakis idag ledde till städa och tvätta. Under tiden jag tvättade ringe olle och frågade om jag ville dra en sväng med hans farsas Ford Mustang GT 09 som de nyligen har köpt, och vem fan tackar nej till något sånt? På med säkerhetsbältet och accelerera med gasen i botten, ned cabbat och soligt som fan ute...KAN DET BLI MER GLASSIGARE?

Dags att ta tag i pluggandet ordentligt nu tycker jag...jag har fått en möjlighet i livet att jag kom in på Biomedicinska analytiker programmet och verkligen kan bli någonting, så nu får jag fanimej inte sumpa den! men jag behöver någon sorts nystart, känner mig lite skoltrött och seg, vill verkligen plugga men det måste hända något positivt snart.

Dagens låt: Kanye west - Heartless

Dagens klipp: Varför det är horribelt med "prank calls"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0