Tags att börja plugga?

Jahapp då var man tvungen att skriva igen så man känner sig duktig och så får folk veta hur jag har det i min nya hemstad

Jobbat endel som bartender nu och jag har börjat komma in i "flowet" så det går snabbt när pedde serverar må jag säga =D Fick stå helt själv i en bar under club 054 i fredags och i början så var det rätt chill men sen när det blev lite senare mot kvällen så bara bildades en mega kö framför min bar. Ni ska också veta att vi har 4 barer öppna på värmlands nation. Så jag fick ligga i men det gick rätt så bra...tills folk kom och frågade efter drinkar man aldrig har hört talas om. Och sen kommer de som inte kan några drinkar utan säger "Gör nån god drink". Då slänger jag bara ihop nått roligt och folk brukar bli nöjda.

Plugget
har börjat på riktigt nu fan då det bara matas på med ny information och fått lite instuderingsfrågor till tentan som dock inte är förrens i mitten av oktober men kommer innehålla en hel del! BLÄ! nån som är king på Fysiologi/Anatomi kan väl göra en ansiktstransplantation och göra min tenta!? ^^
Var på Akademiska sjukhuset igår på studiebesök hos kliniska fysiologin. Fick reda på en hel del information om vi som pluggar BMA kan bli sen i framtiden inom sjukvården (jag ska som sagt bli kriminaltekniker så det var inget för mig) Sen fick vi göra ett EKG och ett lungvolymstest. Hon analytikern sa att jag hade bra värden i lungorna så jag var ganska lättad ;)

C.L Ikväll då! Ska dra till nationen och käka burgare med ganska mycket bira! Har ju Personalrabbat så det är skitvärt att köpa ( vad sägs som en stor stark för endast 12 kr :D) hell yeah!

Dagens Låt: Swingfly - singin that melody

Dagens Klipp: HAHAHAHA BÄSTA DANSEN EVER! ^^


Kommentarer
Postat av: Hulken

Hell yea! Jag ska komma och supa med dig pedden! 12 spänn wtf? :D

Kriminalare alltså, det var jag sugen på ett tag men inte så sugen att jag sökte nått som kan ge det iaf :P Men uppsala nån gång när det finns tid! :D

2008-09-18 @ 00:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0