Fyllevecka!?

WoW! Alltså den enda anledningen för att jag inte har skrivit så ofta är att jag aldrig är hemma. Är upptagen varje dag och kommer hem för sent på kvällarna/nätterna.
Vad har jag gjort då? jo här kommer en lista och sen lite förklaringar.

  • Festat!
  • Jobbat
  • Haft klubbverkar fest
  • Nollning
  • Chillat med klassen
  • Pub
Ja Festa har jag nog gjort hela jädra veckan men det är så järnet kul så jag klagar inte iaf ;) Sen så har jag blivit invigd som Barvärd på värmlands nation! Hade en liten fest för alla som är klubbvärdar för nationen och på schemat stod Oktoberfest som tema (ni vet med lederhosens och hela köret, bilder finns på Pedden.bilddagboken.se) och inte nog med det så var ALL dricka gratis så man snålade ju inte direkt, de besluten fick sina konsekvenser och man blev DRETPACKAD! och gissa vad..jo jag hade en föreläsning nästa morgon också, så jag drog dit fortfarande full och mådde bajs!

Sen har jag jobbat för första gången som Barvärd och det gick bra, inga som helst problem å allt flöt på =)

Nollning med klassen blev också igår. Vi drog till stan och fick göra en massa uppdrag å man fick bjuda på sig själv. Efter det drog vi till ÖG nation och tog några bärs.. sen var det ju Sverige match så jag drog direkt till Värmlands nation och utnyttja min personalrabbat jag har och beställde in lite öl o mat =D

Ikväll kl 20.00 så har vi barvärdar en drinkkurs! gratis dessutom, så vi ska lära oss göra en massa goda drinkar osv.

Ska förbättra mig på skrivandet!!

Dagens låt: Sugababes - About you now

Dagens Klipp: Min favoritskådis alla dagar i veckan WILL SMITH här med lite beatbox ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0